Dec 27, 2010

Premium Beautiful is Friendly for Breastfeed Mommy

Tiada masalah lagi!!..Premium Beautiful dapat membantu mommy2 yang sedang BF baby.....nway tak susah pon uolls..saya sharekan info and picca untuk uolls..


Credit to blog Amalina one of biz partner Mai from Shah Alam

thanks to Puan Anon yg bertanya... so saya buat entry kat sini camner nk pam susu bila pakai PB :D

nasib baik ada mannequin nih..so bleh tunjuk camner :D


btw, ramai je pumping mommies yg pakai PB while pumping...yg saya tau adalah Fizamior, Yaya and Hanis...now, saya pun join d club :D

 


1st STEP: if nk pam susu pakai PB, just longgarkan tali long bra(adjust mcm tali bra tuh), pastu turunkan cup bra...pastu bleh la letak corong pam n pam mcm biasa..

2nd STEP: kalo pakai freestyle mcm saya, ada cangkuk khas kan yg medela bagi, pakai yg cangkuk A and sangkut kat adjuster long bra td tuh..pastu yg nk kepit tu,kepit kat waist nipper(bengkung)..pastu bleh la freestyle hehe...

3rd STEP : if pakai manual pam/electrik pam yg kena pegang, pegang je la pam tu..nanti bila dah siap, angkat balik cup bra tu n settled..kemas2, n basuh pam :D

So uolls? sonang kan?? tiada yang mustahil dengan Premium Beautiful..masalah anda dapat diatasi...

Cepat uolls cash rebate dah nak berakhir..rebut 1 set Premium Beautiful untuk pakaian dalam anda..

Nway dengan Premium Beautiful anda juga boleh generate income hingga 5 angka..tak percaya?? Do SMS or CALL me...segan boleh trus email jer yer..


012-2222169

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...