Dec 30, 2010

Sopink di Hari Krismas

Cuti krismas aritu ajak hubby gi jalan2 kat alamanda..cadang nak bawak Balqis jalan2..sambil mamanya cuci2 mata..alih2 saje wat pandang kat butik Nichii..ekeke trus tarik tangan hubby wat masuk butik tuh..
Warghhhhh mmg banyak gila baju...ada sales plak..70%..50%..20%..10%..
hish rasa cam nak borong jerk...punya ler berpinau biji mata..tak tau nak pilih mana satu..kaler jgn cakap..smua ada..sampai hubby naik boring tengok aku kehulu kehilir pilih baju..punya lama pilih sampai Balqis buat butik tuh macam kedai mama dia punya...main lari2..sorok2 dalam baju...adoi..

tak tau nak pilih mana satu last2 kena tagur kat cik adik manis.."akak nak pilih baju macam mane? kaler apa? biar saya tolong" terkedek-kedek ler budak tuh p pilih baju tuk aku..halooo adik manis..akak ko nih dah fening..kalo boleh nak angkut smua baju2 yang ada..ekeke..cik adik manis pon dtg dengan bangga tunjuk baju yg dia pilih.."saya rasa akak sesuai ngn baju nih".."aku ngn hubby diam jerk..bukan apa terkedu.."emm takpelah dik..tima kasih"..aloo adik manis sori skit ur choice like makcik2 ler adik manis...ko ingat aku dah tua ker?..

last2 kesian kat hubby nyer pasal dapat la rembat 2 helai jerk...hubby tanyer nape tak pilih 3,4 helai? (uiks yang perli ker!) dengan muka 10sen.."takpe la yang 2 helai pon cukup"

hush..wedges kat sane pon cantik2..tp tak sempat nak rembat satu..hubby dah buntang bijik mata dahhh...hehehe

Balqis and hubby pon tak ketinggalan..diorang pon sopink baju juga..nway nilah hasil rembatan di Nichii..(psstt..abaikan background yang blakang tuh yer..nway uolls solid tak i? huhu penangan dari Premium Beautiful larrr..)




 

Balqis




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...